نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2920
-
الف
+

دعوت نشریه «نیویورک تایمز» از مردم برای سفر به «اصفهان»

نشریه «نیویورک تایمز» در گزارشی به معرفی ۵۲ مکان گردشگری در سراسر دنیا پرداخته که درآن «اصفهان» به عنوان یکی از این نقاط دوست داشتنی نام برده است.

به گزارش آی فیلم، نشریه «نیویورک تایمز» به تازگی در گزارشی به معرفی ۵۲ مکان گردشگری در سراسر دنیا پرداخته که درآن از شهر زیبای اصفهان به عنوان یکی از این نقاط دوست داشتنی نام برده است که تاکید شده در سال ۲۰۲۱ باید به آن سفر کرد.

این نشریه آمریکایی از خوانندگان خود خواسته تا مکان‌هایی را که موجب خرسندی، الهام بخشی و آرامش آن‌ها دریک سال سخت شده است، معرفی کنند و از میان بیش از ۲ هزار پیشنهاد دریافت شده، ۵۲ مقصد گردشگری انتخاب شد تا یادآوری شود که دنیا هنوز در انتظار ماست.

درمیان این نقاط که از قاره‌های مختلف دنیاست، تنها شهری که از کشور ایران (IRAN) برای گردشگری در سال ۲۰۲۱ معرفی شده، اصفهان است.

دراین گزارش، تصاویری از پل خواجو و هوتل عباسی اصفهان منتشر شده است.

اصفهان

اصفهان اصفهان

دریاچه میشیگان، لاهور پاکستان، بیروت لبنان، وادی رم در اردن، سیبری، دانشگاه کمبریج انگلستان، مدینه مراکش، داکار سنگال، جزایر ماریانای شمالی، لانوس کلمبیا، کالیای هند، مثلث طلایی مونتانا و مالپاییس کاستاریکا از دیگر نقاط گردشگری معرفی شده در این گزارش است.

به نقل از پارس تودی، کلانشهر اصفهان با ۲ میلیون نفر جمعیت به‌عنوان قطب گردشگری جهان و ایران، بیش از ۲ هزار آبده و اثر تاریخی شناسایی شده دارد که از میان آن‌ها میدان نقش جهان، کاخ چهلستون و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده و کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

بیشتر بخوانید :

رازهای پنهان مسجد «شیخ لطف الله» اصفهان

م ا 

نظر شما
ارسال نظر